i agree

Discussion about starting hands.

Moderator: Moderator

Anyted
1 star member

took me a long time to realize this

Postby Anyted » Sun Apr 16, 2006 7:00 pm

it took me forever to realize this, but i found for it to work better to go all-in with a hand like aa or kk
Morly1995
1 star member

Postby Morly1995 » Sat May 06, 2006 9:38 pm

I never lose with AA when it means something late in a tournament. However, you get it early, esp in a freeroll tournament and you move in. Someone is bound to call and double you up if they don't get lucky. Reminds me of last night, I had 99 vs. 4 2 and they hit a straight.
Counto
1 star member

earlyon in the games

Postby Counto » Fri Jun 09, 2006 7:22 pm

i find that alot of orons  join the games to just go all in and try to get lucky..if you can wait it out for 20 mins over half the people is gone and by this time  the poel who is left have some time invested in this game they will half way play smart
Ustrave
2 star member

Postby Ustrave » Fri Jun 09, 2006 7:32 pm

yeah its tough in the first 30 min or so of a freeroll...

you have the all in donkeys....then you have the ultra agressive....

give it some time for these people to get knocked out, then you can play a little more with these hands to get some more chips
Impad1984
1 star member

aa kk

Postby Impad1984 » Fri Jun 09, 2006 8:35 pm

high pocket pairs are the greatest. when i try to slow play these hands i usaully end up losing. they usually end up catching something to overpower you and its hard to back down with high PP's. i never slow play these cards anymore. suffered too many loses slow playing. it's all in. if nobody calls it kinda sucks, but you at least get the blinds and antes. some people will nag at you if its the first hand in a tourney when you go all in. who cares? and i never show would people drop out of the hand. like to keep those secrets. gl.
Carray
2 star member

i agree

Postby Carray » Fri Jun 09, 2006 10:20 pm

yeahh sometimes i just limp on rockets then someone raises with like 87 suited then i re raise and they call all in and hit a flush or str8 on flop might as well be all in origanally
Begaind
2 star member

Postby Begaind » Sat Jul 01, 2006 4:40 pm

every time I limp in with pocket aces, I lose!!!!! It never fails.......lol
Now if I have them I just go all in, it's much better. And even better after the first 30 minutes or so, because all the people that are not REALLY interested in playing are knocked out.
Gookishe
1 star member

Postby Gookishe » Sat Jul 01, 2006 5:16 pm

Yes Just pushing your chips in with AA or KK is the easy way to play the hand but your more than likely not going to get called unless your in a freeroll and i try to maximize the value of my hand in real money tourneys so just stick to whatever you like i guess
Ficks1987
2 star member

Postby Ficks1987 » Sat Jul 01, 2006 6:22 pm

cmon
it all depends on the position and players
that u play against
ToloByday
2 star member

FLAC Audio Converter Applications Android Sur Google Play

Postby ToloByday » Wed Sep 20, 2017 2:27 pm

Je l'avais déjà publié sur l'ancien weblog (qui est mort) mais voilà je le redonne et je me fais une sauvegarde pour l'event. Apple a choisi l'AAC comme codec privilégié, on le retrouve dans son iPod et son logiciel iTunes Pour la vente musicale en ligne iTunes Music Retailer convertisseur mp4 à wma , la norme AAC ne proposant pas de système de gestion des droits numériques ( DRMs ), Apple a développé son propre système, appelé FairPlay Il est lisible sur Mac OS et Home windows, uniquement avec le logiciel iTunes.
Je suis finalement passé à FLAC, d'une part parce que dernier avait vu ses performances methods augmenter avec la sortie de la model 1.13 (1.12.1, publiée par Garf, pour être actual), que ces good points n'ont cessé de croître depuis, et qu'il n'y avait pas de raisons pour moi de rester avec un format si son rival était parvenu à présenter une fiche method plus alléchante pour mes besoins (à l'époque de mon Duron 800 MHz, les différences étaient critiques).
A noter aussi qu'un AccurateRip négatif ne veut pas forcément dire que votre morceaux est inécoutable : il s'agit d'une comparaison mathématique extrêmement précise alac à flac et il se peut que les erreurs ne soient convertisseur wv à flac pas audibles ou à peine perceptible, mais pour cela vous devrez écouter les morceaux un à un. A savoir que le Wav est un format créé par Microsoft, et que son équivalent chez Apple est l'AIFF (bien moins répandu).
Pour finir, notons que cette utility url=-/fr/how-to-convert-wv-information-to-mp3convertir wv en mp3/url gratuite, traduite quasi intégralement en français et dont la consommation de mémoire vive varie entre 16 wv à flac en ligne et 21 Mo est intégrée au menu contextuel et sera donc toujours à portée de predominant pour vos besoins de lecture, conversion, extractions de CD audio et édition de Tags.
Convertissez vos fichiers aux 14 formats audio et copiez la musique d`un cd à l`aide du convertisseur audio professionnel avec l`extracteur de cd intégré.. Le transcodeur audio supporte les codecs aac m4a m4b mp4 mp3 wv mpc ogg wma , Le transcodeur audio dispose d`un lecteur d`un éditeur de méta tags d`un mode de déplacement à la souris et active convertir wv en flac l`arrêt de l`ordinateur après la conversion.
Certains paramètres peuvent être modifiés pour améliorer la Le meilleur convertisseur rapide, gratuit et illimité pour convertir des vidéos en fichier flac. Elle diminue la taille du fichier en éliminant les nuances perçues comme les moins utiles. De plus, si vous voulez jouer des codecs audio sans perte sur votre lecteur Hi there-Fi, il vous permet de changer la musique MP3 normale en FLAC, OGG, M4A, ALAC, APE et autres codecs audio sans perte de haute qualité de sonore.

Return to “Starting hands”