Search found 16 matches

Go to advanced search

by Nothem87
Sat Nov 11, 2006 7:40 pm
Forum: How to play hand X
Topic: NL Hold Em KK Vs. Ax
Replies: 3
Views: 12065

yeah I also hate when stuupid shit like that happends.. so I take my anger out on the game and win!!
by Nothem87
Sat Nov 11, 2006 7:39 pm
Forum: How to play hand X
Topic: Re: 22
Replies: 13
Views: 13370

I get soo lucky with 22 cause a 2 always cxomes up and I get a set and win sooo much money lol... I love 22! never fold it..Unless the blinds get too big or a raise occurs
by Nothem87
Sat Nov 11, 2006 5:59 pm
Forum: Boasts & Brags
Topic: AP allin 1st win
Replies: 2
Views: 4807

good job all....hasselquist is a sickkk forums.. yet it should be a bigger prize pool
by Nothem87
Sat Nov 11, 2006 5:58 pm
Forum: Boasts & Brags
Topic: I won the Hasselquist cakepoker freeroll
Replies: 3
Views: 3244

cake poker blows lol .. no one go there.. play @ absolute poker soo much better then any other site oout
by Nothem87
Sat Nov 11, 2006 5:57 pm
Forum: Boasts & Brags
Topic: jungle 1k
Replies: 1
Views: 12231

sounds gooooooood... ill be there.. good luck to you all that are playing in this freeroll
by Nothem87
Sat Oct 28, 2006 7:54 pm
Forum: The perfect hand
Topic: Re: Still never seen a royal
Replies: 17
Views: 3973

Nice, I love when I get royals.. Looks sooo pretty lol.. And if someone has like a boat.. and u got the royal.. they will fking flip out haha,,, its SOO FUN!
by Nothem87
Sat Oct 28, 2006 7:53 pm
Forum: The perfect hand
Topic: hehe
Replies: 15
Views: 13331

yeah man... like I say the best hand for me is 22.. if you ever play a 22 hand do you ever win with it? i win about 90% of the time I have 22
by Nothem87
Sat Oct 28, 2006 7:51 pm
Forum: The perfect hand
Topic: The perfect hand....
Replies: 1
Views: 10851

AA is obviously the best hand, But over AA I would rather have 22 lol.. because I get trips all the time.. and it wins sooo much for me!
by Nothem87
Sat Sep 02, 2006 9:19 pm
Forum: Beginner's Q & A
Topic: luv it
Replies: 18
Views: 4675

this is the best site ever.. hence the river is terrible and gets lots of bad beats but yeah best site i ever played on so i suggest you download it ans start playing
by Nothem87
Sat Sep 02, 2006 9:18 pm
Forum: Beginner's Q & A
Topic: Re: poker sites
Replies: 8
Views: 7462

what are some sites i can get some free cash on and if i like it i will prolly deposit but yeah anyone got some sites just pm me or e-mail me gl to all and see yuou at the tables.
by Nothem87
Sat Sep 02, 2006 9:17 pm
Forum: Paid-To-Play Bonuses
Topic: bonus
Replies: 13
Views: 4946

I would say you need a bankroll of at least $200 (100x BB) to even consider trying this venture. It will take you at least 20 times around the table if it is full. So you will have to contribute at least $60 to the pots in order to get the $75. If you are wanting to play at these stakes it is a good...
by Nothem87
Sat Sep 02, 2006 9:15 pm
Forum: The perfect hand
Topic: perfect hand
Replies: 6
Views: 10440

the best hand is 2-2 cause i always get trips.. its kinda like a rule for me lol.
by Nothem87
Sun Aug 27, 2006 10:23 pm
Forum: General strategy
Topic: allin
Replies: 43
Views: 2773

agree with you but in freerolls ,some players are just there for fun ,not to win,so they will go with any hand,and it doesn't matter if they win it or lose it, one guy went all in with q 5,i called with a pocket K and lost , guess what he got a straight,i was furious,but i learned my lesson, in a fr...
by Nothem87
Sun Aug 27, 2006 10:22 pm
Forum: General strategy
Topic: Re: How too play AA
Replies: 27
Views: 6689

AA is good for 2 things in a cash game- winning a small pot, or losing a big one. If you want to play it you've got to be aggressive, because though it's a great starting hand, very few flops actually leave your hand in the best shape. It's easily vulnerable to a hand like J/10 or even a 5/6 with th...
by Nothem87
Sun Aug 27, 2006 4:29 pm
Forum: Freeroll Events
Topic: Freerole
Replies: 4
Views: 12709

Man.. 15,000 freeroll.. Thats hipe.. I wanna play in it.. Lol.. With all these site i dont know if ill have room for this on geese lol.. there alot of sites lol.

Go to advanced search

cron